Background Image
Administration af

Ejerforeninger

I Administrationshuset har vi omfattende erfaring med administration af ejerforeninger. De fleste af vores ejerforeninger ligger i Storkøbenhavn og omfatter både ældre ejendomme og nybyggede ejendomme i havnen og Ørestad. 

Ejendomsadministration til ejerforeninger tilbydes som udgangspunkt i to forskellige pakker: TOTAL Administration og BASIS Administration.

Forskellen på de to typer ejendomsadministration ligger hovedsageligt i hvor meget administrationen hjælper i den daglige drift og udvikling af foreningen. TOTAL Administration indeholder alle de ydelser en ejendomsadministration normalt yder plus en omfattende juridisk og økonomisk rådgivningspakke. BASIS Administration er for de foreninger der ønsker en billigere løsning, hvor foreningen varetager visse opgaver selv og hvor rådgivning betales særskilt efter forbrug.

Fuld adgang til vores online administrationssystem er inkluderet i både TOTAL og BASIS Administration.

De to løsninger

TOTAL administration

Den fulde almindelige løsning, for dem, der har brug for en professionel partner som varetager den daglige administration og som står til rådighed med rådgivning. 

Læs mere om TOTAL Administration >>>

BASIS administration

For de mindste foreninger eller til dem der selv kan og vil, men som har brug for hjælp til den tunge praktiske administration, så som opkrævningerne og bogføringen.

Læs mere om BASIS Administration >>>

Background Image

Tilbud på administration

Det vil altid være nødvendigt at udarbejde et specifikt tilbud for den enkelte ejendom, men du kan prøve vores online tilbudsgenerator. Her kan du straks og med få klik få udarbejdet et vejledende tilbud for netop din ejendom. Udfyld formularen og du modtager en e-mail med pris og tilbudsmateriale med det samme.

Udregn din pris

Gå til vores prisberegner og få tilsendt et tilbud straks. Klik her >>>

Kontakt os

Har du spørgsmål eller ønsker du at arrangere et møde, så kontakt os på 7022 2215

Få et tilbud på administration af din ejendom, nu og her!

Priser på ekstraydelser

For ydelser udover den normale administration, så som ejerskifter, afdragsordninger mv. opkræves særskilte gebyrer. Disse betales som udgangspunkt af de parter der rekvirerer ydelsen og således ikke altid af foreningen.


Tryk her for at gå til prislisten!

Vi tilbyder online løsning til alle vores kunder!

Nøglemedarbejdere

Den ansvarlige ledelse for administration af ejerforeninger udgøres af Jesper Moe, Patrick Kuklinski og Anette Langetoft. Dertil har hver forening naturligvis tilknyttet en fast administrator og en fast regnskabsmedarbejder, som har den daglige kontakt med bestyrelse og beboere.
Background Image
Jesper Moe
Administrationschef
Background Image
Anette Langetoft
Regnskabschef

Background Image
Patrick Kuklinski
Direktør

Online tilbud - E/F

Når du har udfyldt nedenstående oplysninger udregnes tilbudet med det samme og sendes som e-mail til dig inden for få minutter. Bemærk at emailen fylder ca. 600kb.

Antal lejligheder der ønskes administreret

Hvem stiles tilbudet til:

Yderligere information:

Bemærk:
Alle oplysninger behandles fortroligt og vi videregiver ingen oplysninger til tredjepart. Vi vil ikke sende dig reklame til de angivne adresser.

Idet tilbudet vil blive sendt til dig via e-mail er det vigtigt at e-mailadressen er korrekt. Foreningen navn og adresse er også vigtig for at vi ved hvor i landet foreningen er beliggende. Navnet er kun nødvendigt så vi kan stile tilbudet til den rette person.