Background Image
Om

Administrationshuset A/S

Vi er fokuseret på administration af andelsboligforeninger, ejerforeninger og udlejningsejendomme. Vi kan levere en komplet ydelse omfattende administration, rådgivning og driftsrelaterede ydelser. Vi yder også rådgivning til foreninger, der ikke bliver administreret hos os.

Vi er en stab på ca. 100 personer der administrere 11.000 enheder fordelt på ca. 300 ejendomme. 

Få et online tilbud på administration af din ejendom på 2 minutter eller læs mere om vores ydelser inden for ejendomsadministration af andelsboligforeninger og ejerforeninger.

Ambitionen

Administrationshuset A/S er en moderne ejendomsadministration. Vi bruger selv og tilbyder vores kunder den nyeste teknologi og en tidssvarende arbejdsform. Vi lytter, følger udviklingen og hjælper jer proaktivt med at få en bedre ejendom.
For os må administration ikke bare blive et spørgsmål om, at sørge for at pengene kommer ind, regningerne bliver betalt, og at den årlige generalforsamling bliver afholdt. For os er det mindst lige så vigtigt, at deltage i foreningens udvikling. Administrationen må ikke blive en sovepude, der kører i det samme spor år efter år.

Sammen med kunden engagerer vi os aktivt i:

  • Optimering af lån, likviditet og forsikringer
  • En langsigtede økonomiske og vedligeholdelsesmæssige planlægning
  • Afklaring af vanskelige spørgsmål, som f.eks. andelskronepolitik, vurderingsprincip og sikkerhedsstillelse 

Vi kommer tættere på jer end de fleste administratorer - fordi erfaring og ny teknologi giver os bedre tid. Hos os bliver det både lettere og sjovere at være bestyrelse. Og samtidig får I en partner, der aktivt engagerer sig i at udvikle jeres ejendom.


Vores tilknyttede selskaber

Administrationshuset er specialiseret i administration, lejeforhold, økonomistyring og finansiering. Vi har to nært tilknyttede selskaber som dækker den byggetekniske rådgivning og advokatydelserne.

Plan1 Byggerådgivning A/S (tidligere ARI/Administrationshusets Rådgivende Ingeniører) er vores rådgivende ingeniører og varetager byggeteknisk rådgivning. Plan1 er i praksis en afdeling i samme organisation og har til huse i vores kontorer på Gl. Køge Landevej 55. 

Winsløw Advokatfirma, hvor Adv. Finn Träff er partner, er vores advokatfirma og varetager tungere advokatmæssige sager, inkasso og udsættelser. Daglig ejendomsjuridisk rådgivning håndteres af den juridiske stab i administrationen. 


Online adgang

Vi tilbyder markedets førende online adgang til administrationen 24 timer i døgnet. Vores adgang tilbydes, som noget unikt, gratis til alle beboere, bestyrelsesmedlemmer og ejendomsejere/investorer. Læs mere >>>


Administrationshuset i tal

De hårde fakta om Administrationshuset er som følger. 

  • Etableret i 2003 og er vokset støt ved organisk vækst. 
  • Ca. 100 ansatte inkl. ejendomsservice og teknisk rådgivning i København.
  • Ca. 300 ejendomme med i alt 11.000 enheder i administration.
  • Årlig cash-flow ca. 2 mia. kr.
  • Forvalter ca. 1,5 mia. i realkreditlån og 250 mio. i banklån.
  • Byggesager samlet mellem 150-200 mio. kr. årligt. 
  • Ca. 50.000 månedlige bogføringslinjer.

Personerne

Selskabet, der er hjemmehørende i København, ejes af Rasmus Juul-Nyholm, Patrick Kuklinski og Finn Träff.

Den daglige ledelse varetages af Adm. dir. Rasmus Juul-Nyholm og Dir. Patrick Kuklinski.

Rasmus Juul-Nyholm er uddannet cand.merc. og har som primært område økonomisk/finansiel rådgivning samt husets udviklingsaktiviteter.

Patrick Kuklinski er uddannet cand. jur. og er ansvarlig for den daglige drift i administrationen.

Finn Träff er en af landets førende advokater inden for fast ejendom og varetager den juridiske rådgivning.

Background Image
Rasmus
Juul-Nyholm
Adm. dir.
rjn@administrationshuset.dk

Background Image
Patrick
Kuklinski
Dir. 
pak@administrationshuset.dk

Background Image
Finn
Träff
Adv.
ft@administrationshuset.dk

Sikkerhed og forsikring

Administrationshuset A/S er ansvars- og underslæbsforsikret for hhv. 5 og 1 mio. kr. Dertil er vi medlem af Ejendomsforeningen Danmark og dermed underlagt brancheforeningens etiske normer og krav til uddannelse mv.

Vores IT-systemer er beskyttet efter "best practice" og alle data sikres ved daglig ekstern back up (ude af huset) til to forskellige sikrede datacentre med 30 dages rullende back-up.